4 Mart 2012 Pazar

Gizli Anlarin Yolcusu - Ayse Kulin

Gecen ay okumustum bu kitabi, Istanbul Tuyap Kitap Fuari'ndan almistim.

Surukleyici bir hikaye, oyle alisik oldugunuz Aysa Kulin kitaplarindan degil ama. Son derece modern bir hikaye, herkesin sindirebilecegi cinsten degil. Dogu'da ezilmis gencliginden kurtulup Istanbul'daki bir yayinevinde kendisine yeni bir hayat kuran gencin, Istanbul sosyete hayati yasayan diyebilecegimiz bir patronun, patronun trajik bir kaza sonucu cocuklarini kaybettikleri icin bunalima giren karisinin, patronun histerik bayan ortagi ve patronun Londra'ya okumasi icin surulen! kizlarinin arasinda gecen ask ve hayat hikayesi. Yalniz kitabi okurken bu ask iliskilerine gercekten cok sasiracaginiza eminim.

Ben bu kitabi cok begendim diyemem. Iliskiler surukleyici, okumasi kolay bir kitap ancak icerik olarak beni cok tatmin etmedi. . .

Cok fazla yorulmadan surukleyici bir hikaye okumak isteyenlere tavsiye edilebilir ama yine de beklentilerinizi yuksek tutmayin derim ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder