29 Mart 2012 Perşembe

Zeynep Tosun - Modacı

Adaşım ve soydaşım Zeynep Tosun'dan bahsetmeden olmazdı zaten.

İlk olarak kendisini internetin yeni yeni yoğunlaşmaya başladığı zamanlarda, insanların isimlerini Google veya Yahoo'da aramalarının farz olduğu dönemlerde, benim de kendi ismimi arama motorlarında aratmamla tanıdım. Karşıma çıkan "Zeynep Tosun - Terzi Yamağı" kelimeleri başta hiçbirşey ifade etmemişti benim için, ama şimdi, Akmerdez'de mağaza açacak kıvama gelmiş bir modacının emekleme dönemlerine tanıklık ettiğimin farkına varıyorum.

Moda'dan çok anlamam, yani Ivana Sert tadında bir moda anlayışım yok ama kendime göre benim de bir tarzım, severek giydiğim veya hayatta giymem dediğim kıyafetler var. O yüzden Zeynep Tosun'un modacılığı hakkında yorum yapmam ne kadar doğrudur bilmiyorum ama ben http://www.zeyneptosun.com/ sitesine girince gördüğüm kıfayetlerin hiç de azımsanmayak nitelikte şeyler olduklarını düşünüyorum. Arada sırada karıştırdığım moda dergilerinde gördüğüm tasarımlardan eksik kalır yanı yok yaptıklarının. Aynı zamanda kendisini bu kadar kısa zamanda böyle güzel yerlere gelmiş olmasından dolayı tebrik etmek istiyorum. Tabii bunda yanlışlıkla bana gelen emaillerini Zeynep Tosun'a hiç aksatmadan iletmemin de büyük katkıları olduğunu söylemeden geçemeyeceğim :)

Aşağıdaki resimde Zeynep Tosun'un YKM mağazaları için tasarladığı koleksiyondan bir kaç parça tasarım görüyorsunuz. Bu kıyafetlerin fiyatları 89TL-279TL arasında değişmekte.

Zeynep Tosun - YKM Koleksiyonu
Daha fazla Zeynep Tosun için Akmerkez'deki mağazasına gitmeyi unutmayın. Ben henüz ziyaret edemedim, umarım oraya gittiğimde Zeynep Tosun, adaşını ağırlamaktan mutluluk duyar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder